Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Sabtu, 12 Januari 2013

ROTAN SONGSANG TEMU RUAS


Rotan Songsang adalah satu lagi kayuan mistik yang tidak kurang hebatnya dan mempunyai khasiat mistiknya yang tersendiri. Rotan Sonsang Temu Ruas ini sangat mistik kerana ruasnya songsang dan terbalik, iaitu arah ruasnya songsang dari atas mengadap ke arah bawah dan ada yang mengadap arah ke atas iaitu berlawanan antara bahagian atas dan bahagian bawah. Memang ajaib, mistik dan rare rotan seumpama ini.

Rotan Songsang Temu Ruas ini berfungsi sebagai pembalik ilmu jahat orang, meredam niat tidak baik bertukar kepada baik, maknanya jika ada orang yang ingin menganiayai atau marah dengan kita, sebaik sahaja bertemu dengan empunya Rotan Songsang Temu Ruas, Insya Allah niat jahat dan marahnya akan menjadi reda, tawar dan bertukar baik.

Jika ingin menggunakan Rotan Songsang sebagai Pembalik Ilmu jahat dan sihir kiriman orang, letakkan sahaja Rotan Songsang secara terbalik, iaitu bahagian akarnya letakkan arah ke atas, Insya Allah pelesit, Jerangkung, Jin, Balan-Balan akan takut dan kiriman sihir akan berbalik kepada si pengirim, ajaib dan mistik ciptaan Allah Tuhan Maha Kuasa.

Rotan Temu Ruas...berkhasiat sebagai pengasihan, pelaris, junjung derajat, wibawa ganda dan tarik rezeki dengan izin Allah jua.

Salam dan Sejahtera kepada Nabi Allah Illias A.S, Penghulu alam tumbuh-tumbuhan dan kayu-kayuan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan