Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Isnin, 14 Januari 2013

GELIGA SEMUT




Geliga Semut ini untuk dimaharkan kepada yang berminat. Asli dan alami, bukan manik buatan. Hanya ada 3 butir sahaja, yang kecil itu adalah anak geliga. Geliga Semut ini pandai beranak dan akan bertambah jika lama disimpan.

Khasiat alami Geliga Semut ialah media penarik rezeki, pelaris ampuh, pengasihan dan pendinding perniagaan.Orang yang menyimpan Geliga Semut, Insya Allah murah rezeki seperti kata pepatah di mana ada gula di situ ada semut, mati semut kerana gula. 

Geliga Semut juga media penyedap masakan terutamanya di restoran dan gerai makan ( caranya, biarlah rahsia....) sehingga masakan yang dimakan sangat lazat dan bikin ketagihan.

Petua orang tua-tua, kalau rumah banyak semut rezeki murah, tapi kalau simpan Geliga Semut dalam rumah, alamat rumah banyak semut dan itu tanda utama Geliga Semut yang anda miliki ori dan bukan manik buatan.

4 ulasan:

  1. Saya memiliki geliga semut asli.berwarna merah seperti sirap tetapi kecil.warna nya berubah-ubah...adakalanya merah dan adakalanya jernih.saya telah menyimpan nya hampir 9 tahun.ketika saya menemui geliga ini saya berniaga di kota tinggi Johor.apa yang admin blog ini jelas kan tentang khasiat geliga semut memang tepat.kerana saya sendiri memiliki dan pernah mencuba menggunakan seperti yang di nasihat kan oleh seorang ustaz yang saya temui ketika mula-mula menemui buntat ini.saya memiliki 7 biji geliga semut dalam saiz yang berbeza.jika ada sahabat-sahabat yang berniaga terutama berniaga makanan dan berhajat memiliki buntat semut saya,boleh email kepada saya.insyaAllah tetapi bukan semua,satu dua biji insyaAllah saya bagi.email ke labuemas44@gmail.com

    BalasPadam