Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Jumaat, 18 Januari 2013

CINCIN BATU TAPAK ALAM



Cincin Batu Tapak Alam ini pematanya adalah batu Jasper Merah atau dikenali juga dengan nama Batu Hati Ayam. Permatanya cantik, ada corak awan merah atau corak alam dan di tengah permata ada alif condong membentuk garisan putih sebagai pembahagi atau sempadan antara dua kawasan alam.

Cincin diikat Perak Bali, saiz 18/19.

Khasiat Batu Hati ayam adalah keseimbangan aura dalam badan, meningkatkan tenaga dalaman, merangsang      dan meningkatkan rasa yakin dan motivasi diri, mengubati masalah seksual dan mengubati masalah hati serta bisa-bisa urat.

Khasiat mistik Batu Tapak Alam ini adalah pendinding diri dari gangguan tidur, dinding diri dari serangan sihir, guna-guna dan gangguan makhluk halus. Batu Tapak Alam juga berkhasiat sebagai menambah keberanian, ketahanan hati dan keyakinan diri, pelaris diri, tarik rezeki dan rasa simpati orang.

Batu Tapak Alam ini alami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan