Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Isnin, 14 Januari 2013

KEMENYAN BUNIAN


Kemenyan Bunian asli dan alami. Pemberian Bunian di daerah Kinabatangan, Sabah yang didiami oleh suku Kaum Orang Sungai. Suku Kaum ini mempunyai metos susur galur keturunan yang ada hubungkaitnya dengan alam bunian dan orang kayangan. Ada metos mengatakan keturunan orang Sungai berasal dari dalam tanah dan asal mulanya di daerah Sungai Kinabatangan.

Kemenyan ini diambil dari dalam tanah melalui petunjuk dan arahan yang diberikan oleh orang bunian. Besarnya sebesar paha orang dewasa, tetapi dalam gambar di atas hanya sebesar bola ping pong sahaja.

Kemenyan Bunian ini baunya sangat wangi, jika dibakar dan kita terhidu baunya, bulu roma akan tegak meremang seakan ada unsur ghaib yang turut hadir.

Kegunaan utama Kemenyan Bunian ialah media no.1 untuk upacara memanggil dan menarik harta karun, geliga alam ghaib, keris alam ghaib dan yang sewaktu dengannya di alam sebelah. Jika dibakar di kawasan yang ada harta karun ghaib, hijab ghaib akan terbuka dan penampakan harta karun akan dapat dilihat.

Kemenyan Bunian juga media terbaik dan tercepat untuk upacara puja roh kekasih yang jauh. Orang yang dipuja rohnya dengan Kemenyan Bunian akan mabuk kepayang, gila bayang dan bisa jadi histeria akibat terlalu kerinduan.

Jika digunakan untuk menangas barangan mistik, minyak pugai, geliga dan barang berkhadam, maka power barangan mistik akan berlipat ganda. Barangan mistik yang lemah powernya atau yang telah disalah guna untuk upacara mistik akan dapat dipulihkan dengan Kemenyan Bunian.

Kemenyan Bunian juga adalah bahan campuran minyak pugai, media tarik rezeki alam ghaib dan berguna dalam perubatan khususnya yang berkaitan dengan urat saraf, gangguan halus, saka, mengubat penyakit kulit dan demam campak.


2 ulasan:

  1. Saya nak beli kemenyan bunian. Maharnya berapa? email kepada saya di lee3640.ws@gmail.com

    BalasPadam
  2. Saya nak beli kemenyan bunian. Maharnya berapa? email kepada saya di siva797@yahoo.com

    BalasPadam