Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Selasa, 27 Mac 2012

UJIAN KEASLIAN DAN KEAJAIBAN PUGAI BALABAK AMPOPITUK


Inilah bukti keaslian dan keajaiban pusaka SiLampituk, tapi nda juga bagus kalau bulat-bulat namanya Pugai Balabak Silampituk, biarlah namanya Pugai Balabak Ampopituk baru ada keaslian dan brandnya tersendiri. Namanya sedikit berbeza tapi serupa. Bilang urang Sabah dia-dia juga ba itu.

Gambarnya nda barapa tarang, maklumlah ba urang Pulau baru balajar main video. Mangkuk ujian tu adalah Mangkuk Yaasin ( bertulisan penuh surah yaasin ) jadi kamu nilailah ba sendiri ini barang sihirkah, antukah atau apa.Yang penting semuanya dengan kuasa Allah, keampuhan minyak adalah dengan izin Allah jua. Semua yang ada di alam ini adalah bayangan semata-mata.

6 ulasan:

  1. Tuan,adakah ini minyak pengasih? sy x berapa faham sangat ayat2 di atas...berapa maharnya?

    BalasPadam
  2. Ya...Minyak Pugai tu bahasa orang Sabah yang seerti dengan Minyak Pengasih.

    BalasPadam
  3. salam tuan blh x kaum hawa y pakai minyak pugai ni..ada lg x dan bpe maharnya

    BalasPadam
  4. salam tuan, berapa maharnya??

    BalasPadam
  5. Minyak pugai balabak ampopitok ane Tuan cara mengunakannya pakai berpalit kh arh urang yng tni tuju.

    BalasPadam
  6. Tuan Datu Sangkula berapa minit kh efek kesan minyak pugai balabak atu berfungsi mempengaruhi urang yng di palit mngunakan minyak pugai balabak atu Tuan. Apakah tindak balas urang yg terkena minyak pugsi balabak c ampopitok atu Tuan. Boleh terangkn kh dengan terliti.

    BalasPadam