Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Khamis, 1 Mac 2012

BUNGA TUJUH SERANGKAI


Bunga Tujuh Serangkai. Bunga inilah yang aku bikin ilmu Pugai Tujuh ( 7 ) Serangkai Alam Ghaib. Pokok bunga ini cuma berbunga sekali saja seumur hidupnya, lepas berbunga dan semua bunganya layu, ia akan mati dan ghaib dengan sendirinya. Nasib baiklah aku jumpa bunga yang masih hidup, kalau nda seumur hiduplah nda kamu nampak.

Bunganya cuma 7 kuntum saja nda lebih, nda kurang. Jadi powernya pun, macam Pugai Balabak juga nda baranti kalau nda takawin sampai tujuh, jadi kalau ada angan-angan kamu mau macam P Ramlee dalam Filem Madu Tiga inilah caranya.

Ilmu Pugai Tujuh Serangkai ni diajar oleh orang ghaib, nda payahlah kasi tau siapa dan di mana. Tapi bunga ni di Negeri Sabah ni, cuma ada di satu tempat saja iaitu di bukit.... saja dan cuma 2 orang yang tahu di mana nak dapatkan bunganya. Lepas dapat bunga dan daunnya barulah diproses dan dibacakan Ilmu Pengasih Ghaib 7 Serangkai yang diajar orang ghaib tu dan ditapakan selama 7 hari 7 malam.

Mau dapat bunganya pula satu hal, mau tunggu sampai batahun-tahun baru dapat, itupun nasib-nasiblah. Jadi, kalau kamu dah dapat Pugai ni simpan baik-baik, susah mau cari ni, mau masuk utan kaluar utan, limpas laut lagi. Tapi..kan, ada yang nda sanggup lagi simpan Minyak Pugai Tujuh Serangkai ni sebab balik-balik ada yang mau minta kawin. Setakat ini kan, 100% yang ambil minyak pugai ni jadi P Ramlee...Baru kamu tau...siapa suruh kamu. Jadi, kalau dah takawin tu, dan nda mau bamadu lagi, simpanlah ba kono minyak Pugai ni di tampat lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan