Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Rabu, 21 Mac 2012

MINYAK BULU PERINDU PUTERI KINABALU

                                                       Minyak Bulu Perindu Puteri Kinabalu
                                                               Daun dan Bulu Perindu
                                                                   Bulu Perindu Kinabalu

Minyak Bulu Perindu Puteri Kinabalu. Minyak ini diramu dari Bulu Perindu Gunung Kinabalu. Ianya asli dari Pokok Bulu Perindu Gunung Kinabalu dan bukannya Bulu Perindu dari Sarang burung Helang seperti yang selalu orang perolehi. Tentu anda tertanya-tanya kenapa Bulu Perindu ini diperolehi langsung dan segar hidup dari pokoknya, wal hal orang lain bergadai nyawa memanjat sarang burung helang untuk mendapatkan beberapa helai Bulu Perindu.

Bulu Perindu seumpama ini digunakan oleh burung helang untuk memanggil anaknya kembali ke sarangnya. Justeru keampuhan Bulu Perindu ini mampu memanggil kembali anak-anak burung helang walaupun mereka jauh beratus batu terbang berkelana dari sarangnya. Kenapa mereka segera kembali sebaik saja ibu helang bersiul nyaring memanggil anak-anaknya?, jawapannya ada pada keampuhan Bulu Perindu ini yang bisa memanggil khadam angin untuk menyampaikan hasrat si ibu helang.

Pokok Bulu Perindu ini adalah asli tumbuh di bumi Sabah dan dijaga oleh seorang Puteri Bunian. Oleh itu, minyak Bulu Perindu ini agak ganjil kerana ianya mampu menembusi botol kaca dan penutup kaca yang terbuat dari kayu. Jadi terpaksalah botol minyak Bulu Perindu ini dibalut plastik jika tidak botol tu akan sentiasa mandi minyak.

Nak uji..?. Celupkan saja 2 helai Bulu Perindu ini dalam segelas air, Bulu Perindu akan bergerak dan bergelut melingkar antara satu dengan lain. Begitu jugalah orang yang terkena minyak Bulu Perindu akan merindu, sayang dan geram mau mamaluk si empunya minyak.

Minyak Bulu Perindu ini berkhasiat untuk pengasihan, pelaris, pemanggil pelanggan secara ghaib, penunduk, perukun suami isteri, menjadikan anak-anak taat, tunduk dan mengikut cakap ibu bapa, pemerdu suara, pidato dan juga untuk memikat pilihan hati.

4 ulasan:

  1. menggunakannya perlu baca mantera dulu? macammana tu? terima kasih saudara ku.

    BalasPadam
  2. askum,klau berminat ni brang berapa maharnya ya?

    BalasPadam