Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Jumaat, 30 November 2012

CINCIN TERAS KELOR HITAM




Permata Teras Kelor Hitam ini ambil dari kawasan Pandasan, Kota Belud. Kawasan Pandasan adalah kawasan berlakunya Perang Embo Ali diera penjajahan British dahulu.Embo Ali atau Shariff Ali adalah adik beradik Datu Paduka Mat Salleh yang terlibat memerangi British di kawasan Pandasan dan Tempasuk, Kota Belud, Sabah.

Teras Kelor Hitam ini asli diperolehi hasil daripada petunjuk ghaib dan telah dicanai menjadi beberapa ketul permata cincin. Teras Kelor Hitam ini berkhadam dan beraura alami dan tiada sebarang isian ilmu tambahan.

Penggunaannya tiada pantang larang. Kegunaan adalah sebagai pendinding ilmu hitam, racun terbang, santau, santet, guna-guna, ditakuti jin jahat dan sukang segala macam ilmu hitam. Teras Kelor juga adalah bersifat anti kebal atau penawar dan pelibas ilmu kebal, pelibas ilmu jahat, penawar orang histeria dan orang kesarungan, pembuka susuk berkhadam,penghalau gimbaran orang yang susah mau mati, penghalau akuan dan saka juga digunakan untuk menawar guna-guna,penawar orang terkena sihir dan membuang sial badan.

Kalau anak gadis atau wanita memakai Teras Kelor, dipugai nda kana, dikasi kana Ilmu Pirik ( ilmu kasi keluar air Miss V Sumandak, ramai budak sekolah di Sabah ni pandai ilmu ini ) nda kana,dikasi kana Ilmu Isim Birahi ( sejenis ilmu bikin kasi naik nafsu birahi sumandak ) nda mampan, dikasi ilang barang kasayangan dalam kain tu pun nda apa-apa.

Nak...cuba....?.Khasiat, Insya Allah dijamin.

1 ulasan: