Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Rabu, 7 November 2012

PERMATA CINCIN TERAS KAYU TAS

                                                                       RM 160

Permata Cincin Teras Kayu Tas sangat jarang diperolehi, mungkin satu dalam sejuta. Permata cincin ini dibuat sendiri dan dijamin keasliannya. Teras Kayu Tas ini berkhadam alami dan sangat banyak fadhilatnya kepada makhluk Allah.

Teras Kayu Tas ini media penunduk umum yang ampuh, ditakuti haiwan berbisa dan penunduk manusia garang. Jika binatang berbisa seperti ular, lipan, kala, tokek lalu di bawah Teras Kayu Tas, Insya Allah akan lemah dan akhirnya mati budar dengan sendirinya ( telah diuji kemujarabannya ). Jika di simpan di rumah binatang berbisa akan takut dan menjadi kepantangan mereka mendekati rumah yang menyimpan teras kayu tas ini. Aura dan powernya akan dapat dirasai oleh binatang berbisa yang melata walaupun dari jarak 50 meter.

Teras Kayu Tas ini juga ditakuti hantu jembalang, jin jahat, toyol dan anti ilmu sihir. Jika ada yang histeria cuba kamu tekan Teras Kayu Tas ini di ibu jari pesakit, takancing-kancing teriak jin yang merasuk.

Awas....Teras Kayu Tas ini jangan digunakan untuk memukul orang atau anak kecil, orang akan lumpuh anggota badannya dan boleh memudaratkan yang membawa kecacatan atau kematian.

Istimewanya.... Teras Kayu Tas ini berkhadam alami, mempunyai power alami dan tidak perlu pengisian apa-apa ilmu atau zikir.

Jika ada yang mau dengan ikatan sekali, masih boleh diatur. Saiz cincin boleh tempah dan jenis ikatan adalah perak atau tembaga kuning. Jika dengan siap ikatan maharnya RM 310 termasuk Pos Laju.

Permata Teras Kayu Tas sangat terhad dan hanya ada 3 butir sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan