Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Rabu, 7 November 2012

GELIGA DONGOR ( GELIGA MEMERANG )


Geliga Dongor atau Geliga Memerang ini sangat banyak fadhilatnya terutamanya untuk memancing ikan. Kamu tahukah....? memerang menggunakan geliga ini untuk menjadi scanner mencari ikan. Tanpa geliga ini memerang tidak akan dapat mencari makanan. Sewaktu memakan ikan di darat, memerang akan memuntahkan batu geliga ini dan selepas memakan habuannya, ia akan menyimpan semula geliga ini di dalam mulutnya. Pelik, ajaib dan mistik tapi itulah hakikatnya.

Justeru itu, jika kamu kaki pancing atau kaki rambat udang, Geliga Dongor ini mempunyai power untuk membanyakkan hasil tangkapan dan dapat mencari lubuk ikan, lubuk udang atau lubuk ketam. Nah....cuba...?

Ada juga orang yang menggunakan Geliga Dongor ini sebagai media kebal. Cuba kamu tatak pakai parang badan memerang atau Dongor tu sewaktu geliga ini ada dalam mulutnya, Insya Allah tidak lut senjata, parang akan melantun dan Dongor macam kasi main-main kamu saja.

Ada juga orang menggunakan Geliga Dongor ini sebagai media untuk mengamalkan Ilmu Kekuatan dan penambah power sewaktu beramal ilmu-ilmu Kanuragan.

Ada pula yang menggunakan Geliga Dongor ini sebagai Media Kuat Seks di ranjang. Cuba kamu subuk ( intai ) Dongor tu sewaktu mandi pasir dengan bininya, apa yang jadi....? abis pasir tu tempat begolek-golek macam-macam stail diorang buat waktu diorang baromen, mengalahkan hero dan heroin filem Hindi. Aku tau ba ini...sebab aku yang intai Dongor tu waktu beromen....punya lah lama..... aku menunggu, mau bejam-jam diorang bagogol. Siok-siok diorang bagogol diorang pigi makan ikan, ba...aku sergah kasi takajut, balarian diorang tarajun sungai, apa lagi aku ambil geliganya. Kasian pula aku sama Dongor tu... macam manalah diorang mau cari makanan, mangkali marabut saja kawan punya makanan baru dapat hidup.

2 ulasan: