Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Rabu, 7 November 2012

CINCIN GEMUNGGAL TERAS KILO PUTIH BERKHADAM




Cincin Gemunggal Teras Kilo Putih ini asli dari Sabah. Teras Gemunggal asli, bukannya gemunggal hutan yang mudah diperolehi. Teras Gemunggal Putih ini sangat jarang dijumpai dan uniknya teras gemunggal ini selain memiliki kelebihan sebagai teras gemunggal asli seperti anti sihir, pendinding racun terbang, santet,gangguan jin, guna-guna, tikam roh dan ilmu guris ( nda kira guris api, guris kura-kura, guris pangkah atau guris ular dan sebagainya semua jadi tawar ) teras ini juga berkhadam alami.Jadi Teras Berkhadam ini boleh bikin mengubat orang histeria, kena antu syaitan, kena guris, kena pugai, kena sihir dan seumpamanya.

Teras Gemunggal Putih ini juga anti kebal, jadi kalau orang yang ada ilmu kebal jangan cuba-cuba, kebal akan hilang dan lut ditikam senjata. Sangat baik untuk menjadi pakaian anggota Tentera, Polis, RELA atau Pengawal Keselamatan sebab kalau kamu tembak orang kebal mesti tembus peluru.

Teras Gemunggal berkhadam ini bukannya diperolehi dari pokok yang telah mati ditumbang, tetapi induk pokoknya masih hidup dan terus membesar, sebab itu ia sangat power. Petua orang tua-tua kalau sesuatu itu diperolehi dari benda yang masih hidup, maka aura dan powernya tidak luntur. Ini rahsia yang saya kongsi bersama dengan kamu peminat teras gemunggal. Keasliannya saya jamin 100%.

Kalau kamu zoom gambar cincin tu, gambarnya agak berkilat pada ikat cincin dan permatanya agak kabur. Jangan bimbang cincin tetap cantik itu, hanyalah kilauan cahaya dik aura cincin ini. Permata cincin ini masih asli belum dipolish atau divarnish untuk menjaga keasliannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan