Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Jumaat, 2 November 2012

BULUH TEMU RUAS BUNIAN



                                                                 
Bambu  Temu  Ruas Bunian ini memang ajaib, unik dan mistik. Sudahpun ketemu buku dan ruasnya, di dalamnya pula ada seakan benih seperti padi yang melekat dalam bambu dan butiran seakan biji padi dalam bambu ini adalah sejenis Bambu Perindu.Bambu sebegini adalah jenis Buluh Perindu juga dan memang banyak khasiatnya.

Fungsi bambu ini adalah sebagai pelaris yang power, pembuka aura kepimpinan,penunduk, pelancar urusan, fengsui, kata-kata dihormat dan diturut orang, penarik rezeki dan tuah ( dengan izin Allah jua ). Bambu ini sesuai dibawa berurusan bisnes makanan, melobi kontrakan pada orang-orang besar, mengadap orang-orang berpangkat dan sebagai media ahli politik yang ampuh, serta sesuai juga dimilik oleh artis dan penyanyi. Pemilik bambu ini akan diminati dan disenangi oleh orang.

Bambu ini berkhadam alami dan auranya memang power. Jika ada yang minat, maharnya offer sendiri dan jika dirasakan berbaloi dan sesuai dengan anda, maka ia menjadi rezeki dan milik anda. Aku pun suka juga ba bambu ni....dan menjadi koleksi kesayangan pemberian bunian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan