Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Rabu, 7 November 2012

APEL JIN DAUN TUJUH


Apel Jin Daun Tujuh lebih tinggi tahapnya dari Apel Jin Daun lima, tetapi dalam proses menarik khazanah ghaib,harta karun dan pertukaran dana ghaib kedua-dua apel jin ini diperlukan dan kadang kala saling melengkapi. Jadi, kepada mereka yang minat dan berkecimpung dalam arena tarik menarik atau proses atau yang sewaktu dengannya, ingatlah...Apel Jin mesti ada kalau tidak hasil yang diperolehi hanya kenyang mata saja akan ghaib semula. Inilah sandiwara alam ghaib yang selalu dihadapi oleh peminat kerja-kerja ini.

Oleh itu, kamu kena simpan Apel Jin sebegini untuk kelanjutan kerja-kerja kamu dan geng-geng bagi kegunaan tiket untuk berurusan dengan alam ghaib. Barang sangat terhad, jadi kepada siapa yang berminat sms saja, barang sukar diperolehi mau pigi Turki atau agen benda ghaib baru boleh dapat.

1 ulasan:

  1. saya ada punya apel jin daun tujuh dari turkitapi tak tau gunanya.mohon infonya yang lengkap.trima kasih

    BalasPadam