Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Ahad, 18 November 2012

SAPU TANGAN WAFAK






Sapu tangan ini bukan untuk lap ingus atau lap tangan, tapi untuk kegunaan bersifat mistik ghaib. Kegunaan sapu tangan ini antara lain, Insya Allah;
1. Selamat dari segala musibah
2. Selamat dari Fitnah orang zalim
3. Selamat dari satru
4. Disegani orang dan dimuliakan
5. Memperolehi kepercayaan orang atasan
6. Akan unggul dalam segala perkara
7. Mempermudah jalan rezeki
8. Selamat dari ilmu sihir dan gangguan jin/syaitan
9. Jika dipakai wanita, akan cepat menemukan jodoh
10.Dijauhkan dari pencurian, kebakaran dan musibah lain jika di simpan di rumah, kedai dan pejabat
11. Jika dalam kecemasan, Insya Allah pemakai akan boleh bersilat batin.

Jadi, kalau di Sabah ni ada yang mau pigi kawin sana Pitas, Bofot, Paitan, Padas, Kinabatangan yang pandai kasi ilang palir tu, nah...kamu pakai ni sapu tangan waktu kamu akad nikah tu ( di Sabah ni kalau kawin dulu-dulu pakai sapu tangan waktu gusti tangan sama imam kadi yang kasi kawin tu , adat kono ).Takut ba nanti ilang itu barang nda ada guna mau kahwin, kanapalah tunang kamu tu ratu cantik kalau barang tu sudah ilang apa guna lagi, idup pun nda ada arti. Mana parampuan mau kalau nda ada sudah barang pusaka tu, bikin apa mau kawin sama kamu. Jadi....jaga-jaga kamu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan