Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Ahad, 18 November 2012

QURAN ISTANBUL 33 LIPAT






Quran Istanbul ini ada 33 lipat. Tulisannya dakwat keemasan, ada lambang Pedang Zulfakar ( Pedang Saidina Ali ) bersilang dua. Setiap lipatan ada tulisan wafak terpilih dari ayat al quran dalam tulisan tanpa baris.

Banyak kegunaan Quran Istanbul ini, antaranya untuk pendinding diri dari sihir, ilmu hitam dan angkara jahat manusia, jin dan binatang, kebal darurat, pelias peluru, pemberani jihad fisabilillah, penunduk, pelimuanan darurat,tolak bala dan petaka dan 1001 kegunaannya denga izin Allah jua.

Boleh juga digunakan untuk perubatan sihir, gangguan jin syaitan, tawar bisa gigitan binatang berbisa dan sebagainya.

Boleh juga bikin tarik rezeki sehingga ada kaki-kaki tarik yang mencarinya untuk tujuan tarik dana ghaib.

3 ulasan:

  1. Saya nak tahu brape harpe quran instanbul nie. Mana boleh saya tengok. Boleh call saya 0193513573.

    BalasPadam
  2. Jual Qur'an Istanbul lipat, berisi tulisan amalan-amalan dari al’qur’an, ukuran 2x3 cm. tulisan tinta emas, kertas warna hitam, tulisan ada di 2 sisi/bolak-balik. kotak sampul kuningan gambar 2 pedang saling bersilang. Harga bisa nego. Ready stock 2 unit. Berminat hubungi : 081262651006.

    BalasPadam