Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Rabu, 7 November 2012

BESI KURSANI HITAM MELEKAT MAGNET

                                                                       RM 110

Besi Kursani Hitam Mengkilat yang melekat pada magnet. Kalau besi mana karatnya, kalau magnet mana tariknya, kalau batu ada pula kilatnya, itulah unik dan mistiknya Besi Kursani Hitam. Besi Kursani Hitam ini dalam bentuk ketulan seakan telur, sangat sesuai untuk dibuat permata cincin atau sebagai campuran besi kebal.Terdapat juga Besi Kursani Kuning, Besi Kursani Putih, Besi Kursani Merah tetapi yang di atas adalah Besi Kursani Hitam. Jadi kepada peminat besi kursani, jika Besi Kursani Hitam belum ada dalam simpanan kamu cepat-cepatlah ambil, ada dua biji sahaja.

Besi Kursani Hitam ini sangat kuat auranya, meremang bulu roma jika digenggam erat dan meresap ke sekujur tubuh badan, maknanya ada power la ba itu.Hanya Jauhari mengenal Maknikam.

Khasiat Besi Kursani Hitam ini adalah sebagai media kebal darurat,pembisa pukulan, tahan badan dari pukulan, media ilmu pengasihan dan kewibawaan. Sangat sesuai dibuat permata cincin atau sebagai campuran besi-besi kursani yang lain untuk dibuat Besi Kebal atau campuran besi keris.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan