Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Isnin, 2 Januari 2012

DUIT KERBAU BAJAK SATU RINGGIT


Duit Kerbau Bajak Satu Ringgit. Tidak terdapat dalam senarai Bank Negara dan kata orang duit jenis ini adalah duit alam ghaib, duit palsu, duit siam, duit bergulung, duit Mat Salleh dan bermacam lagi namanya. Dulu selalu dicari orang untuk tujuan proses tarik duit, tapi bila duit dah jumpa macam-macam alasan tukangnya. Duit tak cukup kuatlah, kadam tidak ikutlah, kadam mahu darahlah, nombor siri tidak ngamlah, hati owner tidak jujurlah, ada ahli tidak betul niatlah, duit palsulah dan macam-macam alasan lagi.

Tahun lepas ada orang yang tergila-gila mahu tukar milik duit jenis ini RM3,000.00 dan ada yang offer sehingga RM 10,000.00 konon ada guru campion pandai tarik guna duit ini. Last-last bila duit dah ada, guru kata nombor siri tak betul atau alasan lain duitnya tidak ngam. Kita kata duit ni bergulung sendiri, dia kata ada simpan ubat dalam kertasnya. Sebenarnya tukangnya yang tak betul sebab duit jenis ini walau apapun alasannya pandai melentik kah, tak pandai bergulung kah, duit tak betul kah, jika kita pandai dan tahu mengusul dan menyerunya 100% ada kadam punya sama macam duit Sukarno tu. Bagi yang tak tahu.., jadi macam  kertas biasa je dan tak ada maknanya.Ntahlah ba.....macam-macam dunia ni.Yang penting aku ada KOLEKSI aku punya suka lah.

1 ulasan:

  1. Sy mencari seringgit ngn 5 ringgit kerbau....0197660049 call or msg sy

    BalasPadam