Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Ahad, 1 Januari 2012

BATU COMBONG MUSTIKA CACING

Batu Combong ini mempunyai fosil cacing yang telah mengeras menjadi mustika. Mustika Cacing yang berbentuk panjang berwarna putih terbentuk di dalam seketul Batu Combong. Batu ini diperolehi hasil tarikan di satu kawasan bekas Ladang Estet Tembakau di Kota Marudu bulan syawal yang lalu. Mistik dan ajaib kerana batu ini gabungan dua barang mistik iaitu Batu Combong dan Mustika Cacing.

Mustika Cacing berguna untuk tuah perkebunan dan tanam-tanaman, pagar ghaib kebun juga untuk memancing ikan/udang/ketam. Batu Combong ini pula berguna untuk tuah berdagang, pelaris jualan sayur-sayuran dan murah rezeki. Semuanya dengan izin Allah jua dan batu mustika ini hanyalah sarana ghaib.Sesungguhnya segala ciptaan Allah itu mempunyai fungsi dan tuah masing-masing yang telah ditentukannya.Tuhan yang berkuasa dan bukannya batu....

1 ulasan: