Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Isnin, 6 Jun 2016

KAYU MANANG JADI BATU


Kayu Manang Jadi Batu. Kayu Manang menjadi Batu termasuk kulit, isi dan terasnya. Asbab kemenangan dan keunggulan dalam sesuatu hal yang diceburi atau diikuti. Pendinding diri dari sihir dan racun.

Boleh dibawa dalam peraduan atau pertandingan dan Jika serasi Insya Allah akan terasa aura dan khasiatnya sehingga menang Pertandingan yang diikuti seumpama Pertandingan Nyanyian, Pertandingan Memancing, Pertandingan Sukan dan terpilih dalam pemilihan yang diikuti.

Boleh dibawa sewaktu menghadiri Temuduga Kerja atau Berpidato atau sebarang acara pentas yang ramai audian untuk menghilangkan gemuruh, menambah keyakinan diri, menambah wibawa dan penampilan diri, menambah keunggulan perwatakan sehingga dikagumi orang.

Masih alami. Jika dicanai boleh dapat 3 hingga 4 permata cincin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan