Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Sabtu, 8 Oktober 2011

BAMBU TUMPAT BERDURI ( BAMBU GERENG)

Bambu Tumpat Berduri. Bambu Berduri dikenali sebagai "PRING GERENG" di Indonesia atau Bambu Harimau kerana pohonnya akan mengeluarkan bunyi NGAUMAN HARIMAU apabila ditiup angin. Bambu ini selalunya ditanam di kubu perang zaman Kesultanan Melayu Lama. Ianya dipercayai mempunyai khasiat untuk melukakan orang kebal, penggerun dan ditakuti oleh makhluk halus, Penanggalan dan Balan-Balan ( Makhluk jadi-jadian yang banyak terdapat di Negeri Sabah dan Kepulauan Filipina ). Bambu Berduri ini agak LUAR BIASA dan ganjil kerana selain berduri ianya juga Tumpat atau tidak berlubang. Bambu tumpat pula berkhasiat untuk kebal kulit, pelaris, anti sihir dan racun. Banyak lagi khasiat lain Bambu Tumpat Berduri ini.

Bambu Tumpat Berduri ini diperolehi sendiri oleh penulis hasil petunjuk ghaib dan ianya seratus peratus asli dan alami. Jika berminat maharnya RM 330 untuk setiap 3 inci.RM 30 daripada mahar ini akan disedekahkan untuk Masjid atas nama pemahar, penulis dan arwah pahlawan yang terkorban syahid yang dimakamkan di lokasi Bambu Tumpat Berduri ini diperolehi. Mahar boleh runding jika penebus benar-benar berminat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan