Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Isnin, 8 September 2014

CINCIN GELIGA IKAN KARUK


Geliga Ikan Karuk yang sudah diikat dengan cincin perak saiz 20. Koleksi yang jadi pakaian diri sejak sekian lama. Anti Pukau,Anti Hipnotes dan Anti Santet.

Ikan Karuk adalah ikan yang boleh hidup dua alam, ada air dia hidup, tiada air pun berjam-jam dia hidup juga.Kalau piara dalam rumah, cukup simpan dalam balang atau botol kaca saja,tidak payah pakai oksigen, air berkabut pun dia hidup juga.

Khasiat cincin Geliga Ikan Karuk ini,kalau pencuri mau masuk rumah dan kasi pukau penghuni rumah guna tanah kubur atau tangkorak orang mati dibunuh, pukaunya tidak akan menjadi dan kita tidak akan tertidur oleh ilmu pukau. Kalau pukau guna ilmu Tulang Kukam dan digunakan untuk memukau orang pemakai cincin ini, juga tidak menjadi.

Mau kasi hepnotis, pakai saja cincin ini alamat berpeluh-peluh dia kasi hipnotes berjam-jam tidak menjadi, mau cuba kasi rasuk jadi tidak sedar untuk mengubat konon dengan cara pukau mata dan ingatan, tidak akan jadi juga.Insya Allah banyak lagi khasiat alaminya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan