Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Isnin, 8 September 2014

BATU KRISTAL KINABALU


Batu Kristal Gunung Kinabalu. Batu ini jika disimpan di kawasan berair seperti akurium atau air terjun buatan dalam rumah boleh membesar dan hidup berkembang.

Simpan saja dalam rumah, Insya Allah rumah akan sejuk suasananya, segala jin-jin beraura panas akan menyingkir kesejukan dan takut. Sesuai untuk meneutralkan keadaan rumah yang agak berhawa panas dan membosankan sehingga penghuni rumah sering rasa stress dan tidak selesa di rumah.

Kalau dibuat permata cincin pun boleh .Orang yang berdarah pemanas, tinggi darah, selalu stress, selalu menyampah, selalu macam bingung-bingung, perempuan ada Bigat, ada gangguan jin saka beransur-ansur akan rasa tenang dan sejuk,seimbang peredaran darahnya dan tenteram hatinya. Kalau bawa berzikir lembut dan lunak terlebihlah baiknya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan