Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Selasa, 9 Oktober 2012

AKIK PERMATA CINCIN KALIMAH ALLAH






Akik Permata Cincin Kalimah Allah ini terhad dua butir sahaja. Fungsinya nda payahlah dikasi tau, kalau sudah ada Kalimah Allah tu serbagunalah ba tu. Sangat baik untuk dibawa berzikir dan sesuai dipakai oleh pengamal perubatan tradisional atau alternatif. Kalau kamu sentuhkan kepada orang yang kerasukan atau histeria gerenti jin kafir akan takancing-kancing. Sangat sesuai untuk dipakai sebagai cincin dan digunakan untuk menarik penyakit atau menarik dan menangkap jin yang merasuk, kasi masuk dalam botol, jin nda tabagarak kana ikat oleh kalimah Allah ini.

Batu akik pula adalah salah satu batu cincin kegemaran Nabi Muhamad S.A.W, jadi kalau kamu pakai kira ikut sunnah nabi lah ba itu, dapat pahala selagi pakai cincin ini. Bayangkanlah kalau kamu tidur pakai cincin ini, selain terpelihara dari sihir dan aniaya orang, pahala kamu mengalir dikira saja walaupun kamu tidur. Ada juga saham kamu untuk hari akhirat walaupun tidur, saham bejalan. Betulkah.....?Indahkan Islam ni...tidurpun dapat pahala, berak pun kalau ikut sunnah dapat pahala tapi jangan lama-lama dalam tandas tu, nanti dapat dosa.

Sebutir RM 100 saja saguhatinya.

4 ulasan:

  1. Salam... masi ada item ini utk di maharkan??

    BalasPadam
  2. terima kasih, saya akan kontek datu.. =)

    BalasPadam
  3. assalammualaikum , datu masih ada lagi batu akik ini untuk dimaharkan? orang kk

    BalasPadam