Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Isnin, 22 Februari 2016

PERMATA CINCIN BATU KAWIN


Permata Cincin Batu Kawin. Batu ini gabungan dua jenis batu yang berlainan jenis menjadi melekat secara alami.

Antara kegunaannya menurut orang-orang lama adalah mendekatkan jodoh orang yang lambat kahwin, mengubati wanita atau lelaki yang kena Pelalau Jodoh sehingga tak kawin-kawin dan jadi bujang lapok. Menarik lawan jenis, maksudnya jika lelaki memakai maka mudah perempuan mendekat dan tertarik, begitu juga sebaliknya.

Menjadi ibu duit dan penarik duit sehingga tidak terbalik poket, ada saja jalan, ruang dan peluang untuk masuknya duit dan kerezekian. Tapi mestilah berusaha juga walaupun berniaga kecil-kecilan, jika diam-diam duitpun diam dan slow masuk kocek, sebaliknya jika rajin berusaha duit akan berganda-ganda masuk melalui jalan yang tidak disangka-sangka. Apapun, batu hanya wasilah, Tuhan juga empunya kuasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan