Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Ahad, 6 Disember 2015

KAYU SANDAL SUMANDAL



Kayu Sandal Sumandal. Dari Kepulauan Sulu.

Kayu mistik yang serbaguna. Kayu ini pendinding ampuh sihir dan racun, ditakuti jin jahat.

Salah satu keistimewaan Kayu ini ialah boleh mengesan gangguan sihir dan jin dalam badan orang. Jika hendak menguji sama ada seseorang itu ada gangguan sihir atau gangguan jin, genggamkan kayu ini dalam tangan pesakit, dia akan terasa denyutan seakan menghisap bisa dan sihir dalam badan.

Pesakit akan merasa meremang badan, kesejukan, matanya berair dan jika disergah boleh histeria. Orang yang ada gangguan sihir akan rasa menguap berkali-kali dan seakan mengantuk sebagai tanda adanya gangguan sihir dalam badannya.

Jika hendak mengubati mereka, selain genggamkan pada pesakit boleh direndam dalam air dan minumkan, Insya allah sembuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan