Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Khamis, 24 Mei 2012

TONGKAT ALI HITAM BUNIAN KINABALU




Tongkat Ali Hitam ini sangat ganjil, mistik dan ajaib. Selalunya Tongkat Ali akarnya berwarna putih kekuningan, tetapi yang ini macam arang kuali. Maklumlah ba kalau barang bunian ni selalunya yang hitam hitam yang diorang mahu.Ini digelar Raja Tongkat Ali macam Kunyit Hitam dan Sirih Hitam juga semuanyaa milik orang-orang bunian. Mangkali Tongkat Ali jenis ini selalu diminum oleh laki-laki bunian sebab itu diorang nda parnah lemah tenaga batin atau mati pucuk sentiasa ada power saja, ampun-ampun jangan katulahan.

Tongkat Ali jenis ini satu dalam sejuta, inipun ada 2 batang saja laki bini. Tongkat Ali ini sangat berkhasiat untuk mengubati lemah syahwat lelaki, barang tunduk malu dan bengkok nda katantuan, barang memendek kecut mengecil, ba..inilah ubatnya. Kalau ada laki-laki yang nda mau idup barangnya mangkali kana Ilmu Keladi Mati ( ilmu bikin mati barang laki-laki ) sanang saja, pakai ini Raja Tongkat Ali, kasi minum dia, Insya Allah ilmu Keladi Mati itu akan luntur dan barang atu manjadi kancang manandang-nandang dari dalam saluar.

Tongkat Ali Hitam Bunian ini juga berkhasiat untuk menjadi penawar racun, penawar lemah-lemah badan, lemah urat saraf, lumpuh angin ahmar, batuk darah, darah nyeri kabas-kabas badan, sakit lutut, sakit pinggang dan keracunan. Tongkat Ali Hitam ini juga penawar ilmu hitam berkaitan kelelakian dan kalau diikat dipinggang sama sisik tanggiling budar, wui... kancang dan nda sakit pinggang, tujuh bukit tujuh lembah boleh badayung di darat nda pandai panat macam tanggiling.

Kepada yang mau dan minat ilmu proses.... ba tanya guru kamu atu, suruh dia scan jarak jauh mangkali ngam sama dia buat proses, tapi jangan kamu tarik powernya nanti Raja Bunian pemilik Tongkat Ali Hitam ini marah ama kamu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan