Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Sabtu, 9 Februari 2013

ILMU BATIN SILAT AWAL

PENGISIAN ILMU BATIN AWAL

Kegunaan ;

1. Jurus Angin ( pukul tak sampai )
2. Pendinding diri dari serangan sihir dan serangan zahir
3. Silat Batin
4. Pasung Musuh, Kunci Nafas musuh, Pukulan Maut
5. Perubatan ( dapat mengubati penyakit melalui ilmu ilham dan laduni )
6. Dapat mendeteksi keberadaan makhluk ghaib ( paranormal )
7. Dapat mendeteksi khadam dan aura barang mistik seperti geliga, keris dan seumpamanya
8. Pembalik ilmu musuh
9. Dapat belajar ilmu Usul Awal Kejadian
10.Banyak lagi kegunaannya

Pengisian melalui Tauliah atau Jarak jauh. Dapat dicuba langsung setelah diamalkan. Ilmu berdasarkan amalan keislaman, tiada unsur mensyirikkan tuhan. Amalan adalah ayat al-quran.

Keistimewaan ilmu Batin Awal ini ialah dapat disesuaikan dengan apa-apa sahaja aliran kebatinan atau tasauf atau tarekat atau Ilmu Usul atau seumpamanya selagi ia berlandaskan keislaman dan ayat-ayat al-Quran.

Sijil Tauliah akan diberikan langsung dari Mahaguru Silat Awal.Jika ada yang berminat, sms sahaja.

3 ulasan: