Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Jumaat, 29 Jun 2012

PUGAI PUTAR JANTUNG




Pugai Putar Jantung ini kalau bikin kasi kana sumandak, buleh naik gila talanjang bulat mambubut sama tariak-tariak mamanggil nama si pamugai. Jadi nda buleh main-main nanti bikin kawin sama bikin gaduh ni.

Kalau sumandak takana, jantungnya macam dicucuk jarum, tabalik jantungnya ingat gila suka kasarungan sama kita.Makan minum tidur jalan birak kancing tengok tv tengok intenet semua dia ingat kita. Jadi lama-lama nangis sandiri nda manahan menanggung asmara.Last-last lari cari kita minta.... jadi pandai-pandailah bawa jumpa imam tarus nikah gantung, baru kau tau, ini kalilah.....siapa suruh kau sumbung.

10 ulasan:

  1. Brp harga ni?? Aku sms/call tak aktif pun nombor hp tu?

    BalasPadam
  2. Brp harga ni?? Sy sms/call nombor hp tak masuk?

    BalasPadam
  3. salam datu... berapa harga ini pungai?

    BalasPadam
  4. RM 380 termasuk belanja pos. Jika ada yang berminat, bank in mahar dan sms nama dan alamat.

    AWAS....bahaya ini Pugai.

    BalasPadam
  5. salam datu..boleh kasi sikit panarangan tentang ini pungai...apa yang bahayanya...macam mana mau guna.. apa pantangnya... saya rasa memang ramai yang minat beli ini pungai...

    BalasPadam
  6. aik tuan panglima kuning? kat sini pun tuan ade? datu.. ape nombo fon? xde pun..cmne nak mesej?

    BalasPadam
  7. Boleh bikin pugai Rosmah Mansor kah ini?

    BalasPadam
  8. kamu sms saja no.0128191941 atau kol Pembantu Peribadi Datu Sangkula di no. 0135424088. Pantangnya memang ada, bacaannya pun ada waktu pakai pugai ni. Pantang dan cara pakai akan diberi kepada yang telah membayar maharnya saja.

    BalasPadam
  9. kamu sms saja no.0128191941 atau kol Pembantu Peribadi Datu Sangkula di no. 0135424088. Pantangnya memang ada, bacaannya pun ada waktu pakai pugai ni. Pantang dan cara pakai akan diberi kepada yang telah membayar maharnya saja.

    BalasPadam