Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Selasa, 26 Jun 2012

BATU CINCIN JED KINABALU


Batu Cincin ini dicanai dari batu jed gunung Kinabalu. Kualiti jednya setanding dengan jed dari negara China, malahan maharaja China zaman kuno pun mendapatkan batu jed yang bermutu dari kawasan Gunung Kinabalu juga.

kalau orang Tionghua, batu jed kono boleh bikin tuah fengsuai kebaikan dan keselamatan, boleh jadi pendinding dari sihir dan ilmu hitam. Tapi itu semua adalah dengan izin Tuhan Yang Maha Kuasa jua, apalah ada pada batu, ianya hanyalah syariat dan syarat saja, makbulnya kuasa dan ketetapan Allah jua.

Kalau kamu mau bikin cincin, pilih saja mana yang ngam. Kalau mau buat ikatnya sekali kasi sms saja, kita sediakan ikatnya, apa kamu mau ?, ikat perak, suasa atau tembaga atau apa-apa lah yang sesuai kasi tau saja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan