Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Jumaat, 17 Februari 2012

KALIMAH ALLAH DI PUNCAK GUNUNG KINABALU


Kalimah Allah di Puncak Gunung Kinabalu. Butul kah ini...? cuba kamu lihat butul-butul di kamuncak gunung tu dan bayangkan huruf kalimah Alif Lam Lam Ha di situ, jadikah atawa pun tidak...?. Aku tarparasan banda ni beberapa tahun dulu, seakan ada bisikan halus memberitahu di telingaku. Jadi baru-baru ini baru ada kasampatan ambil gambarnya, ngam-ngam pula tu cuaca cerah. Jadi kita urang syer-syer lah ba banda ni..

Aku kasi tinguk sama kawan-kawan banda ni, diorang sakap butul memang jadi Kalimah ALLAH kalau kita amati. Jadi bayangkanlah keagungan ciptaan tuhan ini. Di mana-mana pun ada bayangan bahawa Allah itu Tuhan Yang Maha Besar. Jadi kanapalah ba manusia ni nda pandai mangarti-mangarti. Ini belum lagi aku kasi tinguk Kalimah Allah dan Muhammad huruf penuh di bibir mulut seorang manusia. Lain kali ku kasi up load biar kamu urang lihat dan basa sandiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan