Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Ahad, 8 Mac 2015

RAJA SUKANG RACUN


Raja Sukang Racun. Asli buatan Sabah. Sangat banyak kegunaaannya:

1. Penawar Segala Racun Zahir seperti termakan kaca, racun sujum, racun tikus, racun babi hutan, racun serangga, racun kulat, gromoxone racun rumput, keracunan makanan, mabuk dan segala racun zahir.

2. Penawar dan Anti Racun Terbang, Racun Kelulut, Racun Lontong, Racun Santau, Racun Semai, Racun Kulit Luka Bernanah, Racun Sihir.Jika dibawa bersama dalam poket, segala jenis racun akan menjadi tawar dan hilang bisanya.

3. Sukang Segala Racun. Racun akan tawar dan tidak mudarat atau mati sendirinya jika berdekatan dengan Raja Sukang.

4. Jika dibawa menyelam dan kebetulan ada Sang Buaya, mulut buaya akan terkatup tidak mampu terbuka mengigit, ekornya akan membengkok ke kepalanya dan seakan terikat secara mistk.

Pantang :

1. Jangan dibawa mengepom rumput. Rumput tidak akan mati dan racun tidak memberi kesan kepada rumput akibat menjadi tawar bisa racunnya.

2. Jangan dibawa menuba ikan. Tuba akan hilang bisa dan racunnya secara misteri, ikan tidak akan mati.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan