Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Ahad, 22 September 2013

VIDEO UJIAN BENDA KEBAL UMUM




Kebal Umum sehinggakan rambut dipotong dengan pisau cukur tak putus. Lengan dihiris dengan pisau cukur tapi tak lut, leher ditoreh dengan pisau cukur tapi tak luka. Itulah antara kandungan Video rakaman Ujian Benda Kebal Umum yang dipaparkan di atas.

Tiga benda kebal telah diuji secara berganti-ganti oleh 3 orang penguji yang masing-masing dihiris lengan dan urat leher mereka dengan pisau cukur yang baru dibeli, dipotong rambut berkali-kali tapi sehelai pun tak putus. Disimpul lagi rambut dan dipotong juga tidak putus sehinggakan Tukang Uji kejemuan menghiris dan memotong lengan, rambut, pipi dan disembelih dengan pisau cukur.

Video rakaman ini sangat menyeramkan, mendebarkan dan menakjubkan. Dibuat di Kota Kinabalu Sabah bagi membuktikan wujudnya benda Kebal Umum.

Video ini dijual kepada peminat dan pencari benda kebal umum, maklumlah setakat cerita saja orang tak akan percaya, jadi saksikan dulu video ini lepas tu anda buat penilaian sendiri. Jika nak berurusan benda Kebal Umum dapatkan dish ini dan saksikan dulu video rakaman ini sehingga anda benar-benar puas hati.

7 ulasan:

  1. cuba kamu buat terang-terang d 1 borneo ka... d centre point ka,, kg. air pun bole ba.. kasi buat iklan... aku cuba datang... nda kamu malu... free2 kamu ak tersembelih sendiri,,,

    BalasPadam
  2. Video tu iklan lah ba itu dah pun dibuat di KK, kayu juga kamu ni. Kasi tau saja bila mau datang dan jangan lupa bawa pertaruhan.

    BalasPadam
  3. Bagaimana nak menghubungi saudara. Adakah no hanpon.? Agak susah berhubung melalui email.

    BalasPadam
  4. Jika sesiapa memiliki barangan kebal umum, keris bergerak, keris berpeluh, kunyit hitam dan lainlain barangan sakti, jangan dijual........sebaliknya, hubungi saya untuk memohon rezeki alam ghaib........ada yang berjaya sampai RM 30 juta......hubungi saya 0145457382

    BalasPadam
  5. Jika sesiapa memiliki barangan kebal umum, keris bergerak, keris berpeluh, kunyit hitam dan lainlain barangan sakti, jangan dijual........sebaliknya, hubungi saya untuk memohon rezeki alam ghaib........ada yang berjaya sampai RM 30 juta......hubungi saya 0145457382

    BalasPadam
  6. Saya mencari sesiapa yang ada keris berpeluh.......sila hubungi saya.........ada yang berjaya meraih RM34 juta....hubungi saya 0145457382

    BalasPadam
  7. Saya ada beberapa barang mistik dan sakti .. termasuk Kunyit hitam

    BalasPadam