Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Isnin, 1 Julai 2013

MINYAK ZAFARON 6 WARNA TEMBUS DAGING

 Zafaron Oren, Zafaron Darah, Zafaron Merah, Zafaron Hitam keHijauan, Zafaron Coklat, Zafaron Kuning
Minyak Zafaron yang dicari oleh ramai peminat mistik ajaib. Ada 6 jenis dan 6 warna yang berbeza, kesemuanya asli. Jika disapukan di telapak tangan, baunya akan tembus dan dapat dihidu di belakang tapak tangan.Baunya tahan 3 hingga 7 hari masih dapat dihidu jika dicalitkan dan tahan berbulan jika disapukan pada barangan mistik dan berkhadam. Ajaib dan mistik.

Jika disapukan ke tubuh badan dan dibawa tidur waktu malam, Insya Allah berbagai bayangan ghaib akan muncul, menjelma dan dapat menembusi alam ghaib dalam tidur.

Ada di antara ahli tarik yang mencari Zafaron Kuning untuk tujuan menarik dana ghaib dan ada pula yang mencari Zafaron Merah untuk mengembalikan dan mengaktifkan batu mistik seperti Merah Delima dan Batu Delima Buah.

Ada pula yang memerlukan Zafaron Hitam untuk tujuan memelihara keindahan barangan mistik dan barangan kebal seperti Geliga Lipan dan ada yang mencari Zafaron Darah untuk tujuan tarik harta ghaib, semuanya mengikut keperluan dan kepakaran masing-masing.

Ada pula yang mencari Zafaron Oren-Kuning untuk tujuan Ibu Duit, Pelaris niaga dan Pengasihan.

Ada juga yang mahu menjadikan Minyak Zafaron sebagai koleksi mistik-ajaib.

5 ulasan:

  1. jual ka tuan? brapa untuk zaffaran merah, nk bwt wangian harian

    BalasPadam
  2. Sy ada zafaron merah.nak?

    BalasPadam
  3. ada jual zafaron untuk koleksi peribadi jualan 1 set tak?

    BalasPadam
  4. salam.....berapa mahar untuk 1 set

    BalasPadam