Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Sabtu, 1 Jun 2013

KEMENYAN JIN ASAP LURUS





Kemenyan Jin asli dan mistik. Jika dibakar baunya meremangkan bulu roma, asap akan naik tegak setinggi lebih satu kaki. Sesuai untuk upacara tarik dana ghaib,pemulihan barangan berkhadam, pemulihan barangan mistik dan pertukaran ghaib, tarik sukma orang, pemanggil semangat kekasih dan pemanggil makhluk ghaib.

Sangat disukai dan digilai oleh golongan makhluk alam sebelah.


1 ulasan:

  1. Salam takdim dari saya berapa mahar kemenyan jin asap lurus

    BalasPadam