Selamat Datang Ke Blog Batu Geliga, Buntat, Kayu Mistik dan Barang Berhikmah

Segala batu-batu geliga, buntat, mustika, kayuan dan barang-barang berhikmah yang asli dan alami dari Negeri Sabah yang dipaparkan di sini adalah untuk dikongsi bersama dan dimaharkan kepada yang berminat.Pihak saya juga mengalu-alukan semua pihak untuk bekerjasama dengan saya mencari barangan mistik dan harta karun di Negeri Sabah sejauhmana ianya dibolehkan oleh Hukum Islam dan Undang-undang Negeri Sabah. Insya Allah segala apa sahaja hikmah yang ada pada sesuatu barangan itu adalah DENGAN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.

Tiada kuasa apa yang ada di alam ini melainkan daripadaNYA dan dengan izinNYA jua.INGAT...LAH..hanya DIA yang Maha Kuasa. Mulakan dengan BISMILLAH... tekadkan dengan IZINULLAH dan akhirkan dengan TAWAKKALTU ILALLAH

Sekiranya anda berminat dengan barangan dalam blog ini
SMS ke atau whats up 01112686762 DATU SANGKULA JULASPI nyatakan jumlah mahar,masa,tarikh dan nama serta alamat penghantaran. Penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 hari menggunakan Pos Laju. Jika ada sebarang pertanyaan email ke : Sangkula.julaspi@gmail.com.

Khamis, 7 Ogos 2014

GELIGA MANI GAJAH

Geliga Mani Gajah Asli yang telah keras menjadi batu. Koleksi peribadi yang telah lama disimpan. Berasal dari daerah Kinabatangan, Sabah bukan import punya.Batu masih seakan berminyak tetapi keras.

Banyak dicari orang. Koleksi Mani Gajah yang besar dan sukar dicari, bukan sebongkah tapi cuma seketul.

Khasiat pelaris dan pengasih yang ampuh, penakluk hati orang. Jika ada orang mau menumbuk atau mau cari gaduh, bawa saja Mani Gajah ni, Insya Allah hati marah jadi kasih, hati keras menjadi cair dan lembut malahan musuh atau lawan yang dihadapi akan bertekuk kecut dan tidak berani bertentang mata dengan kita. Mani Gajah ini telah teruji keampuhannya. Mau dilepaskan pada yang ada rezeki menyimpannya.

Hanya ada 1 dalam sejuta, tiada yang sepertinya lagi kecuali ada 2 sebelum ini yang telah dimaharkan pada orang jauh.

Awas.... kalau memilikinya kerana akan ramai amoi sumandak tergila-gila, bos-bos dan orang atasan tidak berani sama kita malahan sayang dan hormat kita. Insya Allah, telah terbukti khasiatnya.

1 ulasan: